Zwroty i reklamacje
I. Zwroty
-
Klient ma prawo - zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania do siedziby firmy MAG. na własny koszt zakupionych towarów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) koniecznie z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY.
-
Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.
-
Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć zwracany towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
-
Koszt odesłania towaru ponosi Klient i te nie podlegają zwrotowi.
-
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem.
-
Środki finansowe za zwrócony towar Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru.
II. Reklamacje
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, plus karta towaru niepełnowartościowego).
- Na wszystkie produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie udzielamy reklamacji.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa sprzedający.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy. Firma MAG informuję, że czas wykonania naprawy nie przekroczy 21 dni kalendarzowych.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.
-
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
-
W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.
|